dinsdag 19 oktober 2010

Ciara - Basic Instinct




Ciara - Gimme Dat (video) from Valentin Bosioc on Vimeo.

Ciara is geïnspireerd door een film uit 1992 met Sharon Stone. Dat is wat ze zegt over haar album Basic Instinct. "The album is about our basic wants and desires. But I have to say, Sharon Stone in Basic Instinct was smart, a little shady, and she definitely had a sexy gangsta thing going on" Ook wilt Ciara alles geven wat ze heeft. Duidelijk te zien aan de foto hier boven. Volgens The Dream is dit haar laatste kans om weer terug naar de top van de charts te gaan. In haar biografie op haar site is te lezen dat ze dit alles doet voor het geld. "We gotta get that money" is wat ze tegen haar team zegt en op dit moment is ze vol op bezig met het promoten van dit album dat te koop is vanaf 29 November 2010. Eerder dit jaar verscheen Ride met Andre3000 en dat vond ik echt een lekker nummer. 'Gimme Dat' vind ik weer erg tegen vallen. Hoe vaak kan je I've been gone gone gone gone gone zeggen in het begin? En het refrein vind ik heel erg irritant!! En what's up met dat Ge-NaNaNaanNaaa...Hoe dan ook..Ik ben wel erg benieuwd naar de rest van dit album en dat vooral omdat 1 van mijn lievelingsproducers er aan heeft meegewerkt! Tricky Stewart (+ The Dream) produceerden in 2007 Rihanna's hit "Umbrella" en Beyonce's Single Ladies. Maar wat ik persoonlijk echt een te gekke beat van Tricky Stewart vind is die van Usher - Pro Lover. Check dat snel uit, en check ook gelijk Ciara's clip hierboven, daar ga je geen spijt van krijgen want mevrouwtje Ciara ziet er goed uit en is sexy zoals in al haar videoclips

Geen opmerkingen:

Een reactie posten