zondag 17 oktober 2010

Rap Music Is a Mirror Of Our Community

Dit raakte mij echt wel ff. Het deed me denken aan een vriend van mij die zijn kind niet mag zien van zijn baby's mama. Damn wat kunnen vrouwen vreselijke kutwijven zijn! Hij heeft het recht zijn kind te zien right?...ook al kan hij niks mee betalen en shit...hij heeft 't recht zijn kind z'n liefde te geven en te laten voelen dat papa er gewoon is...met of zonder geld, met of zonder cadeautjes...Fuck! Uh ja! Letterlijk Fucked Up!!

Die gast hier onder heb ik vandaag pas leren kennen via youtube, ik dacht eerst ff dat het Lloyd Banks was (vooral in het 2e youtube filmpje) maar nee, hij heet Don Trip en is getekend bij Epidemic records van Cool & Dre een hiphop producersduo uit Miami. Check him out!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten