vrijdag 22 oktober 2010

Weetje...vroeger kreeg ik wel eens gebrande cd's met daarop liedjes die speciaal voor mij erop waren gezet. Op de cd zelf was dan iets geschreven als: duygu's fav. songs of remixford-lizz of chill out for dee ofzo. Soms werden er ook voorkantjes geprint en op de cd gedrukt. Ik weet nog dat er 1 jongen was die speciaal naar mijn huis was komen fietsen op een avond om mij een cd te geven de hij zelf voor mij had gebrand. Ik vond dat zoooo cool en super leuk!! Vandaag ging ik mijn kamer opruimen en wilde van alle gebrande cd's af die ik niet meer luister omdat ik alles als mp3 op m'n laptop heb staan.Ik kon ze natuurlijk niet zomaar weg doen en ging ze eerst nog ff luisteren. Zo kwam ik langs Tyrese, Jagged edge, Keith Sweat,TQ, Eric Beneth, Ginuwine,City High, John B, 112, LL Cool J, Donnel Jones, en veel meer. Ik werd natuurlijk ook opgehookt met gebrande cd's met hiphop. Zo kreeg ik Rakim, Tupac, BIG, Nas, Mobb Deep, Extince,Wu Tang, Missy, Foxy Brown, en veel meer. Hieronder een paar die echt wat met mij hebben gedaan. Ik ontdekte mezelf als rapster door Tupac, Dre, Mobb Deep en Left Eye(en dat zijn niet de enige), ging op een blok dansen in De Goldfinger (De Goldfinger was een club uit Rosmalen die begin jaren negentig vooral bekend stond om de morning after parties op zondag die zo ongeveer tot maandag ochtend doorgingen) en werd verliefd op het nummer Twisted van Keith Sweat!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten