zaterdag 9 oktober 2010

STOP CULTURELE KAALSLAG

Gisteren werd er op het malieveld in Den Haag geprotesteerd tegen de bezuinigingen op de kunst en cultuur sector. Dit protest werd georganiseerd door de studenten van het Haags conservatorium. Ik en Angelo waren erbij en hebben foto’s en filmpjes gemaakt, leuke mensen ontmoet en werden zelf geïnterviewd door de Avro. Ik voelde me erg goed, had een super leuke dag samen met Angelo en was zelf vooral geraakt door een speech van Johan Fretz, die hij vrijdag ochtend nog op z’n iPhone had geschreven. Ook vond ik het tof van Emile Roemer dat  hij kwam spreken en de Female Power van Sharon Gesthuizen (die voordat ze volksvertegenwoordigster werd studeerde aan de Hogeschool voor de Kunsten in Arnhem) sprak mij natuurlijk enorm aan.

Hieronder alvast wat foto’s. Binnenkort ook filmpjes.












 Emile Roemer SP



 Sharon Gesthuizen SP

 Johan Fretz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten