zondag 24 oktober 2010

ZUCHT

Ik had het in mijn post van 2 dagen geleden over een jongen van vroeger die speciaal voor mij liedjes op een cd had gebrand en dit helemaal op de fiets naar mij kwam brengen!! Ik voelde me erg speciaal en kon echt genieten van elk nummer op dat gebrande cd. Dat was VROEGER ja. Zeg maar 10 jaar geleden. Zou dat nu nog gebeuren of zegt een Romeo van 2010: " hey weetje wat ik gebruik dropbox en wil graag een map met je delen, accepteer die shit zodat ik muziek er op kan knallen en dat moet jij dan weer checken cool? Hmm... Niet echt heel romantisch, maar goed. Heel heel vroeger schreven mensen nog liefdesbrieven naar elkaar en dat gebeurt nu ook niet meer volgens mij. Tenminste...ik ken echt geen een meisje van ongeveer mijn leeftijd dat een liefdesbrief van haar lover of vriend heeft gekregen. Een meisje van nu is al erg gelukkig als ze een smsje of een E-mail krijgt en daar moet ze het maar mee doen. Een uitnodiging voor dropbox zodat hij jou zijn lievelingsliedjes kan laten horen is ook super cool tegenwoordig en echt heel erg 2010. Ik was laatst bij een vriend van mij om wat op te nemen en nadat we klaar waren met de opnames dronken we wijn om ff te relaxen...hij zorgde voor super relaxte muziek en ik kon daar erg van genieten. Hij zei: weetje wat ik gooi al deze nummers ff op je usb stickje, kan je er thuis ook naar luisteren. Ah cool, dacht ik. Wel handig moet ik zeggen. Gedeelde mappen in dropbox en usb stickjes en dat gebleutooth naar elkaars laptopjes. Kijk...ik ben dit natuurlijk allemaal wel gewend. Ik werk dagelijks met Laptops, usbstickjes en dropbox en nog meer digitale shit. Maar zodra we het hebben over liefde, komen al die dingen wat afstandelijk over, maar ja that's the way it is tegenwoordig. En ff heel eerlijk...een gebrande cd is ook al zoiets...vroeger kwam romeo himself zingen onder je balkon en nu krijg je alleen maar een cd waar hij (of zijn oudere broer of zus, omdat hij het zelf niet kan) wat liedjes op heeft gegooid. Hmm...Achja...mijn romeo van 10 jaar geleden kwam het wel ZELF brengen...TEGENWOORDIG moet je al tevreden zijn als hij je zegt dat je ergens op internet wat kan checken en krijg je een link via Facebook of Twitter en daar moet je dan op klikken en misschieen...heeeelll misschien bedoeld hij er iets mee.............ZUCHT!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten